• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Server tyveri

ese-chris

New Member
Brugere
Det er kommet mig for øre at man vil lukke denne server og tyvstjæle flere tusinde byer og flere års arbejde samt alle de penge i har lavet på os, det er ganske uacceptabelt, i driver gæk med folks penge og tid....
Ese
 

kyklop

New Member
Brugere
har det ikke været sådan i flere år ese

først skruede de op for ting man kunne bruge guld til
så lod de spillere der brugt ulovlige hjælpe programmer og meget guld slippe for straf

så havde du regnet med at få en præmie for at spille på en server der ikke generer nogen indtægt ?

men forstår da godt du føler dig uretfærdigt behandlet og det er da ærgerligt der ikke er en domstol man kan slæbe dem hen til og alligevel så erklære de sig nok bare konkurs i dk ,DDDDD
 

Skovtrolden

New Member
Brugere
fint skrevet i to, dog undre det mig en del, for de har jo markedsført disse servere som evigheds servere. så er ikke sikker på det er lovligt at lukke dem, ifølge markedsføringsloven, men jo noget af en opgave, måske det de regner med.
 

ese-chris

New Member
Brugere
En sag for forbrugerombudsmanden så, det kan jo blive en del der skal tilbagebetales til hver aktiv spiller på det tidspunkt de laver den svinestreg mod os.
Mange af de berørte spillere er erfarne, de har været med fra start på alfa og bete serverne og har brugt timer på denne evighedsserver......
 

mogensquist

New Member
Brugere
hvor er vi enige, efter jeg nu har spillet et par år, overraskes man stadig over denne svindel, og venter nu på mit guld som skulle blive overført til den engelske, men vi får se......
men vi må jo prøve at samle alle på den danske server, og gøre vores krav gældende, vi kan jo starte med at kontakte en advokat og hører om vores muligheder, for hvis evighed kun gælder et par år, så er jeg da i tvivl om de har ret til dette ( men det gratis spil vi startede på er blevet en pengemaskine)
bare min egen mening
mq
 

kyklop

New Member
Brugere
om forbrugerombudsmanden kan gå ind i sagen handler jo nok mest om hvor serveren står men måske man kunne få kontant til at kikke på hvad ens rettighedder er når man er på internettet og man kan jo prøve at prikke til ens bank og sige at man har en mistanke om at man er blevet svindlet ifm betaling for guld til spillet men i sidste ende er det jo bare endnu et eksempel på at den kloge narre den mindre kloge og den lille mand endnu engang bliver taget i røven

at grepo så har tilbudt rabat på div køb fornyligt kan så undre en de må jo ha vidst at der var planer om at lukke ned for evighedts serverne et stk tid er vel ikke noget de har beslutte fra den ene dag til den anden
 

Affe

New Member
Brugere
Jeg syntes at det er forkert at lukke alle de danske evigheds server, de får sku da ikke flere til at spille ved at lukke dem.
Og syntes også at det er forkert at lukker dem uden at have et slut spil.
Måske skulle de overveje det.
Jeg bruger ikke flere penge i DK, det ender jo med de blive taget fra en.
MVH. affe
 
Senest redigeret:
Top