• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Advarsel til alle verdener

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har i spillere med navn

Black
mick jensen
siedlerbone

Med i jeres alliance? smid dem ud! De er Falske ! Spioner!
Det er blevet bevist nu gennem 3 servere hvordan de spiller!
1: man får andre til at hjælpe! "Alliance"
2: så skifter man bare over til "fjenden"
Samtidig gives der oplysninger videre medens til den man vil skifte til! Nå ja? selvfølgelig laver man en masse fake angreb?
Og får alle der ikke ved noget til at hjælpe!

Nu ved i det Gutter? Disse 3! slet dem! Udslet dem eller hvad i lige kan finde på!
Bare ikke lad dem være i jeres Allliance! I vil fortryde det!!

Med venlig Hilsen

Gitte Mathiesen!
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
godt spillet gutter, i er altid velkommen hos os
 
D

DeletedUser657

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hahaha ja de passede da godt nok ind i Murder og spillestilen har de tilegnet sig ;) så de er da på rette hylde nu skull.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser498

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hahaha ja de passede da godt nok ind i Murder og spillestilen har de tilegnet sig ;) så de er da på rette hylde nu skull.

Men mon ikke Skoven også vil kunne bruges hos jer så ;)

Så er det her man lige fejer foran sin egen dør ikk

for ikke at lave det her til mudderkast vil jeg svare meget kort

skal jeg så skrive navne på dem du bruger som spy eller har brugt i MI nej vel

hva sker der i hovedet på dig man fordi jeg ikke gider spille med dig og dine løgne

skal jeg så hænges ud som spy eller en der kunne finde på det eller gå til fjenden eller give dem byer du er godt nok for viderekomende av

folk der kender mig ved jeg selv er modstander af brug af spy gør spillet dårligt

men cvn hold da øje med hvornår mine byer bliver GHOST det kunne jo nemt ske så du kan få dem du vil

og i øvrigt synes jeg ikke sådanne tråde burde være her hvor folk hænges ud på den måde det er et spil

men det det er det så ....

carsten
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bliver sku lidt dårlig her, vi har alle vore måde at spille spillet på og holdninger til hvad der er rigtigt og forkert, men man bør som minimum stå ved hvem man er, så skoven de servere hvor du har været spion for mig er de så undtaget din tilsyneladende ny fundne moral.

Venligst

Skull
 
D

DeletedUser498

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bliver sku lidt dårlig her, vi har alle vore måde at spille spillet på og holdninger til hvad der er rigtigt og forkert, men man bør som minimum stå ved hvem man er, så skoven de servere hvor du har været spion for mig er de så undtaget din tilsyneladende ny fundne moral.

Venligst

Skull

jeg har sku aldrig været spy for dig lol

ved ikke end gang om jeg har været i ally med dig du har jo så mange navne her

alfa epsi og så her er de servere jeg har spillet på har dog startet op på at par andre men gad ikke

og du har sku ret i det du skriver men stadiggrænser det har vi jo alle
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
er sku ok hvis du ikke vil stå ved dine handlinger, men tja livet går i ring
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så så drenge..skal vi nu ikke lige tage en bajer..hvem der har gjort hvad er skide lige gyldigt..lad os nu alle få os et liv:D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
er sku ok hvis du ikke vil stå ved dine handlinger, men tja livet går i ring
Jamen skull jeg tror da paa dig, men det forklarer saa nogen problemmer vi havde i starten paa Achilles.
Og Gitte pige, Jeg tror at du var for hurtigt ude, de er nok nogen noober alle tre, men det er ikke som at de er spioner.
 
Top