• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Verden Xi

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej. Jeg er en til dels erfaren spiller fra de internationale servere, der lige er startet på på den danske verden Xi. Jeg blev bare smidt ind i verdenen, så jeg kender ikke rigtig til forholdene på denne (Xi)

Der er noget nat bonus har jeg set et eller andet sted. Hvad er det?
Hvad er de forskellige hastigheder osv.

Er der et sted her i forummet eller et link til en hjemmeside hvor jeg selv kan læse mig frem til dette?

Sidst men ikke mindst, de internationale servere har statsider, eksisterer dette også for de danske? Jeg har søgt på grepostats.dk men bliver henvist til .com hvor jeg kun kan se de internationale.

Har kigget lidt rundt i forummet men synes ikke rigtig jeg kan finde noget og orker ikke at gennemse ALLE sider :)
Så et hint eller fingerpeg ville være kærkomment.

~Ksa
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er i wikien en verdensoversigt, hvor du kan se hvad basisindstillingerne er er på de forskellige verdener.

Det andet er her.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Perfekt!

Tusinde tak, det gør det hele lidt nemmere :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har alle verdener Helteverden? Det synes jeg ikke jeg kan se noget om under Xi info.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Alle servere har vidst en helteverden, men den er ikke hængt op på nogen bestemt verden.
 
Top